No no no no no no no no, there´s no limit!

Okej, nu har jag försökt hitta på en bra "hej-rubrik"" i kanske fem minuter. Töntigt. Haha!

Just nu känner jag mig väldigt shoppingsugen, men klockan är ju för mycket och stan har stängt. Har ju fått en massa pengar i julklapp. Så nu vill jag ha er hjälp! Vad tycker ni att jag ska köpa? En systemkamera (Canon EOS 1000D) eller en massa kläder och lite annat smått och gott. Vilket är mest värt att köpa? Asså jag vet verkligen inte... Så snälla, hjälp!

Nu sitter jag och gnager på en Snickers. Det är ingen vanlig syn att jag sitter och äter godis nu. Har ju fått en förmögenhet godis i julklapp. Det blir bara för mycket så jag har gömt en hel del godis. Haha. Men vad ska man göra då? Slänga allt? Nej, det är nog bäst att ha det gömt och sedan ta upp lite på helgen. Inte för att jag kommer hålla mig till det, men... Hihi.

Nu ska jag försöka säga till Emma på skarpen att hon slutar härma mig på MSN. Hahahaha!
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0